page_banner

Cumu eseguisce u mantenimentu di ogni ghjornu di una filiera rotazionale

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

Carru di linu di l'hotel - Carru di linu di Bona (commerciante cunsigliatu) - prezzu di carru di linu di l'hotel

Carru di linu di plastica: a furmazione di materie prime per i prudutti di plastica

Materia prima chì forma i passi di prudutti di plastica di linu di plastica Cart:
1. I plastichi cumunimenti utilizati includenu poli (cloruro di vinile) (PP), poli (cloruro di vinile) (glicol di polietilene) (PVC), poli (cloruro di vinile) (glicol di polietilene) (PVC), etc.
2. Fillers ponu migliurà a forza è a resistenza di u calore di plastica è riduce i costi.Comu cumunimenti usati sò polveri di lignu, fibra vegetale, fibra di vetru, diatomite, amianto, neru di carbone, etc. I plastificanti ponu aumentà a plasticità è a dulcezza di i plastichi.I ftalati sò cumunimenti usati.
3. U stabilizzatore di u carru di linu di plastica hè di prevene a descomposizione è u dannu di a resina sintetica per l'azzione di a luce è u calore.Stearate è resina epossidica sò cumunimenti usati.
4. U colorante di u carru di linu di plastica face chì u plasticu hà parechji culori.Tinture organiche è pigmenti inorganici sò cumunimenti usati.
5. I lubricanti facenu chì i plastichi ùn sò micca attaccati à u moldu durante a trasfurmazioni è a furmazione, è facenu a superficia plastica liscia è bella.Calcium, magnesiu è altri sali di metalli di l'acidu stearic sò cumunimenti usati.

Per a fustellatura rotazionale chì hè stata in pruduzzione è usu, se u mantenimentu di u ghjornu di u fustu hè in u locu affetta direttamente a qualità di i prudutti di rotazione è a vita di serviziu di u fustu.In ogni casu, in a produzzione di stampi rotativu, assai operatori ignoranu a prutezzione di i stampi rotazionali per via di a mancanza di cunniscenze di mantenimentu pertinenti, risultatu in u dannu di a qualità di u produttu è di i muffa è perdite inutili à l'imprese.Per quessa, deve esse pagatu tutta l'attenzione à u mantenimentu di ogni ghjornu di u muffa, è e seguenti cose deve esse fattu cù cura:
1. Spessu osservate a cundizione di i prudutti o di muffa per vede s'ellu ci sò scratch, concave, peeling, cracks è altre cundizioni.Una volta chì i picculi punti cattivi si trovanu nantu à a superficia di a cavità di u moldu, anu da esse riparatu in u tempu;
2. Quandu si mette u moldu, ùn fate micca imprudente.Pry it hard with sticks and other things, specially bars di ferru, chì hè faciule per dannighjà u moldu.Per u muffa rivestita di Teflon, una volta chì un picculu pezzu hè strappatu è sbucciatu, sarà spallatu è spruzzatu di novu, risultatu in risultati fastidiosi è ritardà u tempu di produzzione è di consegna.Dunque, duvemu pruvà u nostru megliu per sceglie un metudu di trattamentu di demoulding flexible è suave.Preferimu esse più lentu, ma ancu nantu à a premisa di micca dannà a cavità interna di u moldu.
3. Quandu ci sò cicatrici o burrs nantu à u moldu, ùn pò micca esse riparatu cù un schedariu, ma pò esse solu pulitu cù petra fina o gasa fina.
4. L'excess waste spessu accumule intornu à a flange di u moldu, chì deve esse pulita in u tempu per assicurà a sigillazione di u moldu.Tuttavia, attente à l'usu di cutidianu di bambù o di bastone di plastica durante a pulizia, è ùn aduprate micca arnesi rigidi, cum'è u cuteddu d'acciaio, per ùn dannà a superficia di separazione di a flange.
5. U moldu deve esse postu in un locu seccu è ventilatu per impedisce l'ingressu di u vapore d'acqua da affettà a produzzione è a qualità di u produttu.Pone lu pianu è a carica.Verificate se a basa di u moldu hè cracked è dannatu.U moldu deve esse resettatu è installatu per evità a deformazione per via di a so pressione pesante.
6. Verificate se u ventu hè unblocked è bluccatu;Verificate se i bulloni di serratura, molle è morsetti sò forti è allentati.
7. Dopu à compie u compitu di pruduzzione, sguassate u muffa da a machina rotational molding in u tempu è mette nantu à u pianu pianu.Per evità a deformazione di u muffa è a carica unilaterale à longu andà di l'equipaggiu di rotazione di l'attrezzatura causata da a sospensjoni statica di u muffa nantu à a macchina rotazionale per un bellu pezzu, questu hè particularmente impurtante per i grandi, longu striscia è e pesante muffa rotazionale.


Tempu di Postu: Apr-16-2022